widadaa

welcome

خلفية

ترحيب


Make your own Glitter Graphics

مرحبا بكم

المتابعون

آخر المواضيع

tic tac toc

السبت، 13 أغسطس 2011

كاتبات المدونة

سلام كاتبات المدونة هن :
أولا أنا مالكة المدونة وأكتب فييييها widadaa


اللي بدو يزور جناحي بستاردول يضغط هوون
وهناك صديقتي والكاتبة ريناد وهيroro-reeno

أنا أبحث عن كاتبات نشيطات للمدونة
وأرجوكن أنه قبل تقديم الطلب لابد
من توفر الشرووط
اللازمة وهي:
 الخبرة والتجربة المسبقة
عدم النقل من المدونات الأخريات
كتابة اسم وعنوان المدونة في أول العرض الخاص بالكاتبة
الدخول يوميا الى المدونة دون انقطاع, وإلقاء مواضيع خاصة في المجال الذي كلفت به
أما باقي التفاصيل و سأتكلف بها مباشرة 

سلالالالالالالام

 
 

هناك 7 تعليقات:

  1. يمكن اكون كاتبة

    ردحذف
  2. هاى انا عايزة اكون كاتبة لانى كنت فى مدونات وبكتب بس ياريت المدونة تكون شغلة علشان اكتب على العموم انا اسمى فى استاردول nadfairy واعايزة اكون كاتبا

    ردحذف
  3. هاي وانا كمان بدي كون كاتبة انا كل يوم بطلع علؤ اخبار المدوة والجديد فياريت تخليني كاتبة وماراح تندمي

    ردحذف
  4. اكيد كل شي ممكن بس أبعثولي رسائل في ستاردول وراح تكونو ان شاء الله

    ردحذف
  5. اتمنى التوفيق للكاتبات ,
    وان شاء الله يزداد الزوار والمششتركين ..
    وبعض الكاتبات نشيطات واكثر وحده تنزل المواضيع تقريباً المالكه وداد ,,
    ان شالله تكون المدونه ناجحه والكاتبات نشيطات ,
    مودتـــي : rghooodi2
    =)

    ردحذف
  6. هااااي انا عايزة اكون كاتبة واسمي في ستار دول truehaideeceleb لو وافقتي ابقي راسليني علي ايميلي

    ردحذف
  7. اسمي بستار دول leen099
    وما اعرف للبروكسي ومستواي ٢١
    واسمي اثورة
    وعمري ١٣
    وايميليzzaa.az.302@gail.com
    وابا اصير كاتبة

    ردحذف